sobota, 30 kwietnia 2016

EUROWEEK

DAY 5

Wszyscy szczęśliwie dotarli do domu..., a jak wyglądał ostatni dzień?


Zaprzyjaźnieni po tych 5 dniach uczniowie z Barcinka wyjeżdżali godzinę wcześniej. Rozstanie było bardzo trudne...



wymiana numerów telefonów
 Pożegnaniom nie było końca, łzy się lały...







Wiktoria i Małgosia były zdecydowane pojechać do Barcinka








Ostatnie zdjęcie z szefem EUROWEEK

tutaj miny pokazują jak nam się podobało...

....a tutaj jak bardzo nam smutno, że już koniec
O 10:40 wyruszyliśmy w drogę powrotną. Najpierw autobusem do Bystrzycy:

czekamy na kolejny autobus
Potem autobusem do Kłodzka, gdzie przyjechaliśmy spóźnieni. Dalej pociągiem do Wrocławia, tutaj 10 minut na przesiadkę do Pendolino, które przywiozło nas do Warszawy.

Wszyscy dotarli zdrowi i chyba trochę zmęczeni...


I tak nasza pierwsza przygoda z EUROWEEK dobiegła końca.

Moi drodzy dzielni uczestnicy wyprawy! Jesteśmy z Was razem z Panią Dorotą przeogromnie dumni. Spisaliście się świetnie, braliście czynny udział we wszystkich zajęciach, których było mnóstwo! Radziliście sobie także REWELACYJNIE z komunikacją po angielsku :). BRAWO!

Czekam na Wasze komentarze. Piszcie o swoich wrażeniach, proszę :)

5 komentarzy:

  1. Było super! Poznaliśmy fajnych ludzi, z którymi świetnie się bawiliśmy. Dziękuję Pani Małgorzacie i Pani Dorocie za wspaniałą przygodę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albercie, dziękuję bardzo :). Dla mnie to ogromna radość, że Wam się podobało.

      Usuń
  2. Będe tęsknić <3
    To była świetna przygoda!
    Dziękuję! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podobało👍🏻. Poznałam tam fantastycznych ludzi z różnych kontynentów🗺 i nowych przyjaciół z Barcinka za ,którymi tęsknię💗☮💟.Piękne miejsce i okolica🌄. Mam nadzieję ,że w przyszłym roku tam pojedziemy🚅. Dziękuję Pani Małgosi i Pani Dorocie🙂💋. 🇵🇱☯🇬🇧 🅱yło super❕❕❕ Milena♥️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Milenko, ja też mam taką nadzieję :)

      Usuń