poniedziałek, 6 marca 2017

We are in Spain - Day 3

Day 3 - 6th March

Pierwszy dzień w szkole.
Rano, po śniadaniu wyruszyliśmy wraz  z nauczycielką hiszpańską do szkoły. Tym razem uczniowie szli połączeni w trójki -3 kraje: Polska, Bułgaria, Cypr,




W szkole było piękne powitanie, zwiedzanie szkoły, prezentacja szkół - u nas Krzyś pięknie opowiedział o Polsce, Warszawie i szkole.














Pani Dyrektor podobały się prezenty od nas:

album o Polsce

piękna kartka z pozdrowieniami przygotowana przez dzieci

i torcik wedlowski :)









Następnie uczniowie zostali przydzieleni do klas - w każdej klasie 5 i 6 jest po jednym z uczniów z Polski, Cypru i Bułgarii.

Potem lunch, który tutaj jest zupełnie inaczej zorganizowany i czas wolny na boisku szkolnym,




O 16:00 pojechaliśmy zwiedzać tunele z uprawami pomidorów i papryki. Z tych tuneli słynie właśnie ten rejon. Mieliśmy wspaniałą przewodniczkę, sadziliśmy fasolę i pomidory, mieliśmy degustację miejscowych warzyw - pomidorki koktajlowe były pyszne :)













Potem już powrót do hotelu i kolacja o 20:00.



Trzeci dzień pobytu i już nasi chłopcy porozumiewają się między sobą z pomocą rozmówek :)


3 komentarze:

  1. Wielu uczniów wystąpiło, aby nas przywitać. To było niesamowite! Piękne tańce i nietypowe instrumenty (saksofon był najlepszy :-]).
    Spodziewałam się, że w szklarniach będzie duszno do kwadratu, a tym czasem było chłodno i przyjemnie. Degustacja jeszcze bardziej umiliła mi tą wycieczkę.
    Najadłam się warzywami i nie zmieściłam całej kolacji. Po mimo to wszystko było pyszne, a dzień pełen wrażeń.

    Asia

    OdpowiedzUsuń
  2. Te pierwsze lekcje zrobiły na mnie nie zbyt przyjemne wrażenie, chociaż następne dni były już tylko lepsze. Niestety nie najadłem się tego popołudnia jedzenie, moim zdaniem, było niezbyt dobre. Całe szczęście wtedy na ratunek przyszła mi degustacja warzyw w szklarni - pomidory były tam przepyszne (w Polsce takich nie znajdziesz). No i nareszcie poszliśmy na również bardzo dobrą kolację w hotelu.
    Krzysiek

    OdpowiedzUsuń
  3. Tomatoes were the best! They were delicious! I want more!

    Wiktoria

    OdpowiedzUsuń